niedziela, 1 marca 2015

NdW (54) - mieszanka olejowa

Hola!

Moja Niedziela dla Włosów odbyła się wczoraj. Nawet nie wiem dlaczego... Punktem programu była mieszanka wykonana z tego, co znalazłam w szafce z kosmetykami.


Wykorzystałam:
- olej rycynowy,
- olej kokosowy,
- masło Shea,
- olej z nasion marchwi,
- olejek grejpfrutowy,
- glicerynę,
- trochę wody i kropla emulgatora SLP (nie wiem po co).

Jak przebiegała moja Niedziela?
1. Powyższą mieszankę nałożyłam na włosy na 1 godzinę.
2. Umyłam szamponem Love2Mix z jagodami acai i proteinami pereł.
3. Na 10 min nałożyłam maskę Chantal Miód i Mleko.
4. Pozwoliłam włosom spokojnie wyschnąć.

Włosy w dotyku są miękkie i gładkie, ale wizualnie niewygładzone i trochę spuszone. Obwiniam za to proteiny, których ostatnim czasem daję chyba za dużo. Błyszczenie w normie.

Zdjęcia zrobiłam w ciągu dnia pod oknem - pierwsze (!) jest z fleszem, a drugie bez niego:



Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Powinnam bardziej pilnować ilości protein.

A jak Wasza Niedziela?

Pozdrawiam,
Iza.

17 komentarzy:

  1. Końce ślicznie wyglądają, takie zdrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale im zrobiłaś mix olejowy :) Wyglądają całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się powstrzymałam przed dodaniem większej ich ilości... Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Cudownie blyszcza i te rowne konce - marzenie :)! Nie widac, zeby byly spuszone, swietnie sie prezentuja :) MIeszanka olejowa niezla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo. :) Według mnie widać, że są trochę spuszone.

      Usuń
  4. Ale lśnią :) fajna mieszanka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Hamowałam się robiąc ją. :P

      Usuń
  5. Też mieszkam w Rybniku;) masz jakiś sprawdzony salon kosmetyczny który mogłabyś polecić? Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam nie salon kosmetyczny, a oczywiście fryzjerski. Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiego, który mogłabym z czystym sumieniem polecić, bo rzadko do nich chodzę. Ograniczam się do dwóch salonów w Boguszowicach. Ostatnio wybrałam salon Studio Fryzur Sonia Kot w Chwałowicach, który współpracuje z Fundacją Rak'n'Roll i też byłam zadowolona.

      Usuń
  7. Wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.