niedziela, 30 marca 2014

NdW (10) - test Biovaxa - maska do włosów ciemnych



Cześć!

Ostatnio nie mam prawie w ogóle czasu ze względu na szkolenie z seksualności, na które ostatnio się zapisałam. Poza tym zajęcia, pisanie i dojazdy… Z tego powodu z ogromną radością powitałam weekend. Mogłam w końcu zająć się pazurkami i włosami, a także przypadkowo zapałać miłością do serialu „Sherlock”. :) Przy okazji stwierdziłam, że fikcyjną postacią, która przeraża mnie najbardziej jest Jim Moriarty właśnie z tego serialu. Brrr-y… A wracając do przyjemności… Przyszła dzisiaj pora na ostatni już test masek Biovax. Oczywiście cały „rytuał” wyglądał tak jak zawsze. Jak wypadła maska do włosów ciemnych?

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Hydrolyzed Silk, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol, Parfum, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Fucus Vesiculosus Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal.


Co my tu mamy… Oprócz wersji „standard” (olej ze słodkich migdałów, lanolina, gliceryna, ekstrakt z henny i miód) mamy proteiny jedwabiu, a po zapachu ekstrakt z alg.

Konsystencja tak samo gęsta jak u innych wersji. Zapach delikatny, trudny do określenia.

Jakie efekty osiągnęłam?
Jak wygląda sytuacja z efektami?
Gęstość/objętość (wizualna): normalna.
Gładkość: bardzo gładkie.
Miękkość: bardzo miękkie.
Błyszczenie: większe niż zazwyczaj.
Podrażnienie skalpu: brak.
„Przyklap”: brak.
Puszenie: brak.
Końcówki a włosy na długości: brak różnicy.
Rozczesywanie: bez problemu.
Uwagi: brak.

Moje włosy po tej masce są bardzo gładkie i miękkie, ładnie się błyszczą. W dotyku są cudownie mięciutkie… Nie zauważyłam żadnego problemu z rozczesywaniem czy z suchością końcówek. Ogólnie rzecz biorąc nie jest najgorsza, ale też do tych najlepszych nie należy.

Zdjęcia z fleszem…

Maska do włosów suchych i zniszczonych
Maska do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Maska z proteinami mlecznymi
Maska Naturalne Oleje
Maska do włosów farbowanych
Maska do włosów przetłuszcza-jacych się
Maska do włosów blond
Maska Keratyna + Jedwab
Maska do włosów ciemnych

 
...i bez flesza.

Maska do włosów suchych i zniszczonych
Maska do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Maska z proteinami mlecznymi
Maska Naturalne Oleje
Maska do włosów farbowanych
Maska do włosów przetłuszcza-jacych się
Maska do włosów blond
Maska Keratyna + Jedwab
Maska do włosów ciemnych



Uwaga: włosy pomiędzy maską do włosów wypadających a wersją z proteinami mlecznymi zostały podcięte.

Z masek Biovax mamy do czynienia z dwoma maskami dedykowanymi konkretnemu kolorowi włosów. Jest więc maska do włosów blond i włosów ciemnych. Odcień moich włosów znajduje się gdzieś pomiędzy nimi, więc byłam ciekawa jak wypadnie rywalizacja miedzy nimi. Okazało się, że lepszy efekt uzyskałam po wersji do włosów blond niż do ciemnych. Podsumowując kolokwialnie: maska do włosów ciemnych „szału nie robi”.

Mały bonusik: zdjęcie w czasie ruchu. :P



Przyszły tydzień będzie trochę mniej intensywny niż mijający, więc w najbliższym czasie możecie spodziewać się wielkiego podsumowania testu Biovaxa. Jest coś co szczególnie Was interesuje albo co byście chcieli żeby na pewno się w nim znalazło?

Pozdrawiam,
Iza.

4 komentarze:

  1. jak zwykle mi sie podoba....

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz śliczne, ale szczerze mówiąc po zdjęciach nie widzę jakiś różnic pomiędzy maskami. Bardzo fajnie że je recenzujesz, z niecierpliwością czekam na Twoje podsumowanie!! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Osobiście parę różnic widzę. Najważniejszą rzeczą, którą można zaobserwować na tych zdjęciach jest "objętość" włosów i sposób w jaki się układają, a na niektórych można zauważyć różnicę w sposobie ich błyszczenia. I są to różnice spowodowane na pewno działaniem poszczególnych masek, ponieważ zawsze były przeze mnie traktowane w ten sam sposób. Wiem, że zdjęcia są kiepskie, ale ze względu na słabe oświetlenie w domu i brzydką pogodę na zewnątrz innych zdjęć nie mogłam zrobić, a chciałam żeby były robione w bardzo podobnych, a najlepiej takich samych, warunkach.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.